Aktualności
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań w III kwartale 2023 r.
Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są dzienniki prawno-biznesowe. Pierwsze miejsce zajmuje „Dziennik Gazeta Prawna” (15 711 egz.), kolejne „Rzeczpospolita” (14 124 egz.) i „Puls Biznesu” (10 752 egz.) - wynika...
Wyniki finansowe Grupy INFOR PL za 2022 rok
W 2022 roku grupa INFOR PL poprawiła wyniki finansowe i rentowność działalności podstawowej. Przychody ze sprzedaży, wliczając otrzymane granty na realizację projektów informatycznych, wyniosły 104,7 mln zł i wzrosły o 6,7 mln zł w porównaniu do 2021 roku....
“Dziennik Gazeta Prawna” ma nowe logo, zmienia się layout i logo Magazynu na Weekend
„Dziennika Gazety Prawnej” zmienia logotyp oraz wprowadza nowy layout DGP Magazyn na Weekend. Głównym celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie wizerunku DGP poprzez spójność wersji papierowej i cyfrowej, dostosowanie do rozwijającej się technologii oraz oczekiwań...
DGP w programie Google News Initiative i Europejskiego Centrum Dziennikarstwa
Ośmiotygodniowy staż w europejskich mediach, stypendium i szanse na rozwój – to oferuje piąta edycja programu stypendialnego Google News Initiative i Europejskiego Centrum Dziennikarstwa. W Polsce w programie uczestniczą “Dziennik Gazeta Prawna” i “Wysokie Obcasy”....
Rekord dzienny serwisów grupy DGP Infor
W środę 15 marca serwisy grupy internetowej DGP Infor zanotowały 2,93 mln odsłon (PV) – to najlepszy wynik od 2020 roku (kiedy nastąpiła zmiana w Mediapanelu). W przypadku dziennika.pl było to 2,04 mln PV, infor.pl – 507,4 tys. PV, Gazetaprawna.pl zanotowała 200 tys....
WYDANIE SPECJALNE MAGAZYNU DGP W ROCZNICĘ ROSYJSKIEJ AGRESJI NA UKRAINĘ
Piątkowe wydanie magazynu Dziennika Gazety Prawnej poświęcone będzie rocznicy wybuchu wojny w Ukrainie. Wydanie cyfrowe ukaże się również w języku angielskim. „Nasza pomoc musi być szczodra i nieustanna, choćby ogarniało nas znużenie, a koszty wciąż rosły” – zwraca...
DGP liderem sprzedaży e-wydań w 2022 r.
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w 2022 roku wyniosła 384 882 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” – pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”.. Liderami sprzedaży...
Najbardziej opiniotwórcze media – październik 2022
Najnowszy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Rzeczpospolita, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w październiku ponad 2,3 tys. razy. Drugie miejsce zajmuje RMF FM z wynikiem ponad 1,9 tys. odniesień w innych...
“Dziennik Gazeta Prawna” liderem sprzedaży e-wydań
“Dziennik Gazeta Prawna” jest liderem sprzedaży e-wydań od początku roku, przez trzy kwartały 2022 r. – pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa “Audyt PBC”. Średnia sprzedaż e-wydań w okresie od stycznia do września 2022 r. wyniosła 16 477 egz., natomiast w trzecim...
Finał konkursu Księgowy Budżetu 2022
24 października 2022 r. odbył się finał VI edycji corocznego konkursu Księgowy Budżetu organizowanego przez dwutygodnik “Rachunkowość Budżetowa”. Z okazji finału konkursu zorganizowano też bezpłatną konferencję on-line skierowaną do pracowników służb...