Oferty pracy
Node Developer
Do zadań wybranej osoby należeć będzie:
- Tworzenie i rozwój produktów elektronicznych oraz serwisów internetowych, z których regularnie korzysta 12 milionów osób
- Wdrożenie standardów tworzenia aplikacji opartych o mikrousługi
- Dbanie o przepływ wiedzy w zespole
- Pisanie testów jednostkowych oraz integracyjnych
- Zapewnienie wysokiej jakości kodu
- Aktywny udział w code review
- Rozwój dokumentacji technicznej
- Współpraca z zespołem frontendowym
- aktywny udział w dbaniu o architekturę rozwiązań
- analiza wydajnościowa implementowanych rozwiązań
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość NodeJS
- Bardzo dobra znajomość JavaScript / TypeScript
- praktyczna znajomość frameworków HapiJS oraz ExpressJS
- znajomość Npm/Yarn, Docker, Docker-Compose
- praktyczna znajomość RabbitMQ oraz Redis/Memcache, Jest
- znajomość bazy Postgres
- umiejętność projektowania aplikacji klient-serwer opartych na http, Web Services, REST, JSON
- znajomość środowiska Linux i operacji konsolowych (bash)
- praktyczna znajomość systemu kontroli wersji GIT
- znajomość ElasticSearch, XML będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji
- umiejętność pracy w zespole
- 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wytwarzaniu aplikacji
Oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
- Wysoki poziom kultury w trakcie trwania prac projektowych
- Opiekę medyczną
- Karta sportowej Multisport
- Dodatkowe 2 dni wolne w roku
- Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
- Wygodne stanowisko pracy
- Szkolenia
Dziennikarz/Dziennikarka - podatki
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie treści na tematy związane z podatkami
- śledzenie zmian w prawie dotyczących podatków
- opracowywanie tematów dla ekspertów zewnętrznych
Wymagania:
- minimum 2 lata pracy na stanowisku dziennikarza
- dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
- studia wyższe: bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
- studia wyższe: kierunek prawo, finanse
- biegłe i bezbłędnie posługiwanie się językiem polskim w piśmie, „lekkie pióro”
Oferujemy:
- możliwość realizowania dziennikarskiej pasji w różnych formach i na wielu płaszczyznach (gazeta bieżąca, specjalistyczne tygodniki, cotygodniowy magazyn)
- elastyczne godziny pracy
- elastyczna forma zatrudnienia
- możliwość pracy zdalnej
- rozwój kompetencji dziennikarskich i redakcyjnych
- opiekę medyczną
- karta Multisport
- dostęp do platformy VanityStyle Premium
- bezpłatna Joga
- opieka zdrowotna
- opieka psychologiczna
- ubezpieczenie grupowe
- bony świąteczne
- dodatkowe 2 dni wolne w roku
Dziennikarz online forsal.pl
Do zadań wybranej osoby należeć będzie:
- redagowanie, tworzenie i publikacja tekstów autorskich z zakresu gospodarki, finansów, technologii, polityki , wydarzeń krajowych i międzynarodowych
- zarządzanie treściami w serwisie
- tworzenie treści zgodnie z zasadami SEO
Wymagania:
- roczne doświadczenie w redakcji newsowej online;
- orientacja w bieżących wydarzeniach polityczno-społecznych
- swoboda w pisaniu autorskich tekstów
- znajomość zasad SEO
- biegła znajomość języka polskiego oraz „lekkie pióro” 🙂
- znajomość języka angielskiego
- znajomość CMS
- znajomość narzędzi analitycznych takich jak: Google Trends, Google Analytics
- gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy i święta
Oferujemy
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dobre warunki pracy i realną możliwość rozwoju
- praca w trybie hybrydowym/zdalnym
- dodatkowe 2 dni urlopu
- opiekę medyczną
- kartę Multisport
Prawo podatkowe- Redaktor - Finanse publiczne
Zadania:
- nadzór nad tematyką prawa podatkowego w sektorze finansów publicznych w publikacjach papierowych i elektronicznych (INFORLEX, RACHUNKOWOŚĆ BUDŻETOWA)
- współpraca z autorami w zakresie uzgadniania zagadnień merytorycznych poruszanych w publikacjach
- bieżące śledzenie zmian przepisów oraz orzecznictwa i interpretacji
- dobór właściwej tematyki tekstów
- redakcja merytoryczna artykułów
- budowanie i rozwijanie kontentu w powierzonym zakresie
- współpraca przy merytorycznym promowaniu publikacji
Oczekujemy:
- znajomości eksperckiej sektora finansów publicznych w obszarze prawa podatkowego
- wykształcenia wyższego na kierunku prawo lub administracja – warunek konieczny
- sprawnego posługiwania się elektroniczną bazą w zakresie wyszukiwania aktów prawnych, orzeczeń i innych dokumentów
- dobrej znajomość technik legislacyjnych
- efektywnego posługiwanie się edytorem tekstu
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- opiekę medyczną
- opiekę psychologiczną
- kartę Multisport
- dostęp do platformy VanityStyle Premium
- wydarzenia branżowe
- szkolenia
- 3 dodatkowe dni urlopu (pełnopłatne)
- bony świąteczne
Menedżer ds. reklamy
ZADANIA:
pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych oraz obsługa obecnych klientów
realizacja projektów reklamowych w tym m.in. Prasa, Konferencje, Internet
realizacja budżetu sprzedażowego i niestandardowych działań sprzedażowych
budowa i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami
WYMAGANIA:
min. rocznego doświadczenie w sprzedaży reklam w mediach
samodzielności w zakresie realizacji zadań oraz umiejętności współpracy
wysokiej orientacji na osiąganie celu, konsekwencji w działaniu, kreatywności
znajomość rynku wydawniczego
OFERUJEMY:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjny system wynagrodzenia – stałe wynagrodzenie i prowizja od sprzedaży
pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
pakiet świadczeń socjalnych (Multisport / pakiet medyczny)
Data Scientist
Obowiązki:
- budowanie i wdrażanie rozwiązań wykorzystujących uczenie maszynowe, przy wykorzystaniu języka Python
- tworzenie algorytmów i modeli predykcyjnych do stosowania w codziennej działalności biznesowej
- weryfikacja jakości danych oraz ich przydatności analitycznej
- tworzenie dashboardów wizualizujących dane
Wymagania do stanowiska:
- doświadczenie w budowaniu modeli predykcyjnych wspomagających decyzje biznesowe
- znajomość statystyki
- znajomość analizy danych
- umiejętność przekształcania dużych ilości nieuporządkowanych danych na użyteczny format
- wyszukiwanie w danych reguł i wzorców, a także wykrywanie trendów
- znajomość wizualizacji danych (najlepiej w narzędziu MS Power BI oraz Google Data Studio)
- język programowania Python
- znajomość bazy danych SQL i NoSQL
- doświadczenie w współpracy z Product Managerami i zespołami sprzedażowymi
- łatwość w komunikacji z przedstawicielami różnych zespołów biznesowych
- umiejętność opracowywania zbiorów danych i ich interpretacja w celu przygotowania rekomendacji
Oferujemy:
- satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dobre warunki pracy i realną możliwość rozwoju
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- praca w trybie hybrydowym
- dodatkowe 2 dni urlopu w skali roku
Kierowca Prezesa Zarządu
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- koordynacja i realizacja przejazdów Prezesa Zarządu
- logistyczne wsparcie przy planowaniu podróży Prezesa Zarządu
- utrzymanie floty Prezesa w należytym stanie technicznym i estetycznym
- wykonywanie zadań powierzonych przez Prezesa
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy VIP lub osobistego kierowcy prezesa/członków zarządu, korpusu dyplomatycznego – warunek konieczny
- nienaganna kultura osobista – warunek konieczny
- czynne prawo jazdy kat. B,
- pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w nienormowanym czasie, przeważnie od poniedziałku do piątku, od czasu do czasu w weekendy
- dyskrecja oraz dobra prezencja
- punktualność, uczciwość, sumienność oraz zaangażowanie
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę, B2B, umowa zlecenie
- karta Multisport
- opieka medyczna
- ubezpieczenie grupowe
- wsparcie psychologiczne
- imprezy firmowe
- bony świąteczne
- 3 dodatkowe dni urlopu
Account Manager - Reklama
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- aktywne prowadzenie działań handlowych – sprzedaż kampanii reklamowych online
- współpracę z domami mediowymi oraz agencjami PR
- bezpośredni kontakt z działem traffic oraz agencjami przy ustawianiu kampanii
- nadzór nad kampaniami, monitoring, doradztwo w zakresie ustawiania kampanii display
- raportowanie wyników kampanii display
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (praca z domami mediowymi i agencjami PR)
- znajomość rynku reklamy online
- skuteczność, sumienność, umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych
- znajomość modeli sprzedażowych, technologii serwowania reklam, metryk do pomiaru skuteczności reklamy oraz strategii optymalizacji kampanii
Oferujemy:
- pracę w zgranym zespole sprzedaży agencyjnej
- atmosferę współpracy opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie
- możliwość dalszego kształcenia się i rozwijania kompetencji zawodowych
- pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
- pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem prowizyjnym
- 3 dni dodatkowego urlopu
- kartę Multisport
- dostęp do platformy VanityStyle Premium
- ubezpieczenie grupowe
- opieka psychologiczna
- opieka medyczna
- bony świąteczne
Specjalista ds. umów cywilno-prawnych
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- Sporządzanie, zawieranie i rejestrację umów cywilno-prawnych
- Dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami
- Komunikację ze zleceniobiorcami
- Rozliczanie należności z tytułu umów cywilnoprawnych ( w tym sporządzanie wycen autorskich)
- Raportowanie w zakresie wykonywanych czynności i postępu zawieranych umów
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów
- Dobra znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa dotyczących umów cywilno-prawnch
- Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
- Zaawansowana znajomość Excel
- Mile widziane: Znajomość systemu TETA
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Opiekę medyczną
- Kartę sportową Multisport
- Dodatkowe 3 dni wolne w roku
- Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
- Wsparcie psychologiczne
- Imprezy firmowe
- Bony świąteczne
PR Manager
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- Opracowywanie i realizowanie strategii PR zorientowanej na efekt
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami i partnerami biznesowymi
- Regularne monitorowanie i analizowanie skuteczności działań PR
- Tworzenie i redagowanie informacji prasowych, tekstów eksperckich
- Koordynację działań wizerunkowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji (dbałość o spójność wizerunku)
- Analizę potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i sytuacji kryzysowych
- Współpracę z Zarządem i innymi działami
- Nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej firmy
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami biznesowymi spółki oraz agencjami obsługującymi spółkę w zakresie PR i komunikacji
Oczekiwania:
- Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze PR
- Doświadczenie w pracy z agencją PR
- Doświadczenie we współpracy z mediami
- Znajomość mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, X, LinkedIn
- Bardzo dobra znajomość narzędzi oraz zagadnień z zakresu komunikacji i public relations
- Umiejętność sprawnego pisania komunikatów prasowych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
- Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
- Praca w nowoczesnym biurze w wygodnej lokalizacji
- 3 dni dodatkowego urlopu
- Kartę Multisport
- Dostęp do platformy VanityStyle Premium
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka psychologiczna
- Opieka medyczna
- Bony świąteczne
- Bezpłatne zajęcia jogi
Rekruter
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
-
- Realizację pełnego procesu rekrutacji z dbaniem o pozytywne doświadczenie kandydatów
- Aktywne poszukiwanie nowych kandydatów za pomocą direct search
- Selekcję kandydatów i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi kandydatami
- Analizę trendów na rynku pracy w celu dostosowywania strategii rekrutacyjnych
- Realizację działań employer brandingowych
- Raportowanie wyników prowadzonych działań
- Wprowadzanie usprawnień i własnych inicjatyw
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w realizowaniu rekrutacji, w tym gruntowne doświadczenie w Direct Searchu
- Proaktywność w poszukiwaniu nowych metod dotarcia do kandydatów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży wydawniczej
- Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
- Znajomość direct searchu, narzędzi rekrutacyjnych ATS-ów
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Opiekę medyczną
- Karta sportowej Multisport
- Dodatkowe 3 dni wolne w roku
- Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
- Wsparcie psychologiczne
- Imprezy firmowe
- Bony świąteczne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
-
- Kompleksową obsługę związaną z kadrami i płacami pracowników, obejmującą prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Proces naliczania i wypłaty wynagrodzeń, od wprowadzenia danych, poprzez ich weryfikację i sprawdzenie kompletności
- Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, US, GUS, PFRON
- Obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Monitoring terminowości przeprowadzania szkoleń BHP, przeprowadzania badań lekarskich i innych uprawnień zgodnie z harmonogramem
- Prowadzenie akt osobowych
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Udzielanie wsparcia i informacji pracownikom dotyczącym kwestii związanych z wynagrodzeniem, świadczeniami socjalnymi i przepisami kadrowo-płacowymi
- Monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji
Oczekiwania:
- Minimum 5 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu cywilnego, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- Otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań i doskonalenie procesów
- Zaawansowaną znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Znajomość programu kadrowo-płacowego TETA HR / Płatnik
- Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i znakomita organizacja pracy
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole, wspieranie kolegów oraz dzielenie się wiedzą
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Opiekę medyczną
- Karta sportowej Multisport
- Dodatkowe 3 dni wolne w roku
- Szkolenia
- Wsparcie psychologiczne
- Imprezy firmowe
- Bony świąteczne
Menedżer ds. Reklamy (Zdrowie)
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługę obecnych klientów
- realizację projektów reklamowych w tym m.in. Prasa, Konferencje, Internet
- realizację budżetu sprzedażowego i niestandardowych działań sprzedażowych
- budowę i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami
Oczekiwania:
- min. rocznego doświadczenie w sprzedaży reklam w mediach w obszarze zdrowie – warunek konieczny
- znajomość klientów z branży medycznej
- samodzielności w zakresie realizacji zadań oraz umiejętności współpracy
- wysokiej orientacji na osiąganie celu, konsekwencji w działaniu, kreatywności
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagradzania ( podstawa + prowizja )
- atmosferę współpracy opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie
- pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
- pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- 3 dni dodatkowego urlopu
- kartę Multisport
- dostęp do platformy VanityStyle Premium
- ubezpieczenie grupowe
- opieka psychologiczna
- opieka medyczna
- bony świąteczne
Menedżer Projektów Korporacyjnych
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- Realizację oraz zarządzanie projektami (konferencje, kongresy, gale, debaty, rankingi, projekty onlinowe)
- Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami
- Współpracę z kontrahentami i podwykonawcami
- Przygotowywanie ofert w zakresie realizowanego projektu wraz z kosztorysem
- Koordynację działań marketingowych (kampanie reklamowe i promocja projektu)
- Ścisłą współpracę z redakcją oraz działem handlowym
- Monitorowanie i analizę rynku pod kątem potrzeb
- Poszukiwanie nowych formatów wydarzeń
- Realizację świadczeń z umów patronackich
Oczekiwania:
- Doświadczenie w branży eventowej – warunek konieczny
- Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 5 lata
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- Umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
- Doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- Dobra znajomość branży, rynku eventowego i mediowego
- Bardzo dobra znajomość MS World, /Excel/Outlook/PowerPoint/Canva
- Duża dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych
- Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Budowanie doświadczenia oraz rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Realizacja ciekawych projektów
- Możliwość samodzielnego prowadzenia i zarządzania projektami, mając wpływ na ich kształt
- Przyjazną atmosferę
- Pracę w nowoczesnym biurze w wygodnej lokalizacji
- 3 dni dodatkowego urlopu
- Kartę Multisport
- Dostęp do platformy VanityStyle Premium
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka psychologiczna
- Opieka medyczna
- Bony świąteczne
- Bezpłatne zajęcia jogi
E- commerce Manager
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- Podnoszenie efektywności sprzedaży w sklepie, zwiększanie konwersji z uwzględnieniem różnych kategorii produktów, segmentów użytkowników oraz źródeł ruchu
- Wdrażanie strategii i taktyk maksymalizacji sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i różnych scenariuszy sprzedażowych
- Poszukiwanie i testowanie nowych możliwości sprzedażowych
- Stworzenie i wdrożenie strategii e-mailing/newsletterów, aby zapewnić konwersję
- Ścisłą współpracę z działem marketingu oraz managerami produktów w zakresie oferty sklepu
- Optymalizację sklepu eCommerce w zakresie UX/UI oraz customer journey
- Zarządzanie komunikacją sprzedażową realizowaną przez kanał e-commerce
- Odpowiedzialność za realizację powierzonego budżetu
- Zarządzanie i monitorowanie prac podległego zespołu
- Rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz
- Analizę konkurencji i trendów w branży e-commerce
- Bieżące raportowanie prowadzonych działań
Oczekiwania:
- 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w digital
- Sukces w budowaniu skutecznych scenariuszy sprzedażowych z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i narzędzie Marketing Automation
- Doświadczenie w analizowaniu konwersji z wykorzystaniem narzędzie (HotJar itd,)
- Doświadczenie w realizacji testów A/B (w obszarze mailingów, marketing automation, Landing Pages, procesu zakupu)
Oferujemy:
- Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
- Pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
- Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
- 3 dni dodatkowego urlopu
- Kartę Multisport
- Dostęp do platformy VanityStyle Premium
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka psychologiczna
- Opieka medyczna
- Bony świąteczne
Dziennikarz/dziennikarka - prawo
Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:
- wyszukiwanie, redagowanie i publikowanie tekstów o prawie, zmianie przepisów, regulacjach ważnych dla innych prawników,
przedsiębiorców i obywateli - bieżące śledzenie zmian przepisów oraz orzecznictwa i interpretacji
Oczekiwania:
-
- minimum 2 lata pracy na stanowisku dziennikarza
- dobra znajomość przepisów prawa
- studia wyższe: kierunek prawo
- biegłe i bezbłędne posługiwanie się językiem polskim w piśmie, „lekkie pióro”
-
Preferowane:
– znajomość tematyki np. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu postępowania administracyjnego
Oferujemy:
-
- ciekawą pracę w zespole Dziennik Gazeta Prawna
- duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
- elastyczne godziny pracy
- elastyczna forma zatrudnienia
- możliwość pracy zdalnej
- rozwój kompetencji dziennikarskich i redakcyjnych
- opiekę medyczną
- opiekę psychologiczną
- ubezpieczenie grupowe
- kartę sportową Multisport
- dostęp do platformy VanityStyle Premium
- dodatkowe 3 dni wolne w roku
- bony świąteczne