Oferty pracy

Node Developer

 

 

Do zadań wybranej osoby należeć będzie:

  • Tworzenie i rozwój produktów elektronicznych oraz serwisów internetowych, z których regularnie korzysta 12 milionów osób
  • Wdrożenie standardów tworzenia aplikacji opartych o mikrousługi
  • Dbanie o przepływ wiedzy w zespole
  • Pisanie testów jednostkowych oraz integracyjnych
  • Zapewnienie wysokiej jakości kodu
  • Aktywny udział w code review
  • Rozwój dokumentacji technicznej
  • Współpraca z zespołem frontendowym
  • aktywny udział w dbaniu o architekturę rozwiązań
  • analiza wydajnościowa implementowanych rozwiązań

 Wymagania: 

  • Bardzo dobra znajomość NodeJS
  • Bardzo dobra znajomość JavaScript / TypeScript
  • praktyczna znajomość frameworków HapiJS oraz ExpressJS
  • znajomość Npm/Yarn, Docker, Docker-Compose
  • praktyczna znajomość RabbitMQ oraz Redis/Memcache, Jest
  • znajomość bazy Postgres
  • umiejętność projektowania aplikacji klient-serwer opartych na http, Web Services, REST, JSON
  • znajomość środowiska Linux i operacji konsolowych (bash)
  • praktyczna znajomość systemu kontroli wersji GIT
  • znajomość ElasticSearch, XML będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji
  • umiejętność pracy w zespole
  • 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wytwarzaniu aplikacji

Oferujemy:

  • Pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
  • Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
  • Wysoki poziom kultury w trakcie trwania prac projektowych
  • Opiekę medyczną
  • Karta sportowej Multisport
  • Dodatkowe 2 dni wolne w roku
  • Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
  • Wygodne stanowisko pracy
  • Szkolenia

APLIKUJ

Dziennikarz/Dziennikarka - podatki

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie treści na tematy związane z podatkami
  • śledzenie zmian w prawie dotyczących podatków
  • opracowywanie tematów dla ekspertów zewnętrznych

Wymagania:

  • minimum 2 lata pracy na stanowisku dziennikarza
  • dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • studia wyższe: bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • studia wyższe: kierunek prawo, finanse
  • biegłe i bezbłędnie posługiwanie się językiem polskim w piśmie, „lekkie pióro”

 Oferujemy:

  • możliwość realizowania dziennikarskiej pasji w różnych formach i na wielu płaszczyznach (gazeta bieżąca, specjalistyczne tygodniki, cotygodniowy magazyn)
  • elastyczne godziny pracy
  • elastyczna forma zatrudnienia
  • możliwość pracy zdalnej
  • rozwój kompetencji dziennikarskich i redakcyjnych
  • opiekę medyczną
  • karta Multisport
  • dostęp do platformy VanityStyle Premium
  • bezpłatna Joga
  • opieka zdrowotna
  • opieka psychologiczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • bony świąteczne
  • dodatkowe 2 dni wolne w roku

 

APLIKUJ

 

 

Dziennikarz online forsal.pl

 

 

Do zadań wybranej osoby należeć będzie:

  • redagowanie, tworzenie i publikacja tekstów autorskich z zakresu gospodarki,  finansów,  technologii, polityki , wydarzeń krajowych i międzynarodowych
  • zarządzanie treściami w serwisie
  • tworzenie treści zgodnie z zasadami SEO

 Wymagania: 

  • roczne doświadczenie w redakcji newsowej online;
  • orientacja w bieżących wydarzeniach polityczno-społecznych
  • swoboda w pisaniu autorskich tekstów
  • znajomość zasad SEO
  • biegła znajomość języka polskiego oraz „lekkie pióro” 🙂
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość CMS
  • znajomość narzędzi analitycznych takich jak: Google Trends, Google Analytics
  • gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy i święta

 

 Oferujemy

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dobre warunki pracy i realną możliwość rozwoju
  • praca w trybie hybrydowym/zdalnym
  • dodatkowe 2 dni urlopu
  • opiekę medyczną
  • kartę Multisport

 APLIKUJ

 

Prawo podatkowe- Redaktor - Finanse publiczne


Zadania:

  • nadzór nad tematyką prawa podatkowego w sektorze finansów publicznych w publikacjach papierowych i elektronicznych (INFORLEX, RACHUNKOWOŚĆ BUDŻETOWA)
  • współpraca z autorami w zakresie uzgadniania zagadnień merytorycznych poruszanych w publikacjach
  • bieżące śledzenie zmian przepisów oraz orzecznictwa i interpretacji
  • dobór właściwej tematyki tekstów
  • redakcja merytoryczna artykułów
  • budowanie i rozwijanie kontentu w powierzonym zakresie
  • współpraca przy merytorycznym promowaniu publikacji

Oczekujemy:

  • znajomości eksperckiej sektora finansów publicznych w obszarze prawa podatkowego
  • wykształcenia wyższego na kierunku prawo lub administracja – warunek konieczny
  • sprawnego posługiwania się elektroniczną bazą w zakresie wyszukiwania aktów prawnych, orzeczeń i innych dokumentów
  • dobrej znajomość technik legislacyjnych
  • efektywnego posługiwanie się edytorem tekstu

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pełną wyzwań pracę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
  • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
  • opiekę medyczną
  • opiekę psychologiczną
  • kartę Multisport
  • dostęp do platformy VanityStyle Premium
  • wydarzenia branżowe
  • szkolenia
  • 3 dodatkowe dni urlopu (pełnopłatne)
  • bony świąteczne

APLIKUJ

 

Menedżer ds. reklamy

 

ZADANIA:

pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych oraz obsługa obecnych klientów

realizacja projektów reklamowych w tym m.in. Prasa, Konferencje, Internet

realizacja budżetu sprzedażowego i niestandardowych działań sprzedażowych

budowa i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami

WYMAGANIA:

min. rocznego doświadczenie w sprzedaży reklam w mediach

samodzielności w zakresie realizacji zadań oraz umiejętności współpracy

wysokiej orientacji na osiąganie celu, konsekwencji w działaniu, kreatywności

znajomość rynku wydawniczego

OFERUJEMY:

zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

atrakcyjny system wynagrodzenia – stałe wynagrodzenie i prowizja od sprzedaży

pracę w firmie o silnej pozycji na rynku

pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji

duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań

pakiet świadczeń socjalnych (Multisport / pakiet medyczny)

APLIKUJ

 

Data Scientist

 

Obowiązki:

  • budowanie i wdrażanie rozwiązań wykorzystujących uczenie maszynowe, przy wykorzystaniu języka Python
  • tworzenie algorytmów i modeli predykcyjnych do stosowania w codziennej działalności biznesowej
  • weryfikacja jakości danych oraz ich przydatności analitycznej
  • tworzenie dashboardów wizualizujących dane

 

Wymagania do stanowiska:

  • doświadczenie w budowaniu modeli predykcyjnych wspomagających decyzje biznesowe
  • znajomość statystyki
  • znajomość analizy danych
  • umiejętność przekształcania dużych ilości nieuporządkowanych danych na użyteczny format
  • wyszukiwanie w danych reguł i wzorców, a także wykrywanie trendów
  • znajomość wizualizacji danych (najlepiej w narzędziu MS Power BI oraz Google Data Studio)
  • język programowania Python
  • znajomość bazy danych SQL i NoSQL
  • doświadczenie w współpracy z Product Managerami i zespołami sprzedażowymi
  • łatwość w komunikacji z przedstawicielami różnych zespołów biznesowych
  • umiejętność opracowywania zbiorów danych i ich interpretacja w celu przygotowania rekomendacji

Oferujemy:

  • satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dobre warunki pracy i realną możliwość rozwoju
  • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • praca w trybie hybrydowym
  • dodatkowe 2 dni urlopu w skali roku

APLIKUJ

 

Kierowca Prezesa Zarządu

 

Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

  • koordynacja i realizacja przejazdów Prezesa Zarządu
  • logistyczne wsparcie przy planowaniu podróży Prezesa Zarządu
  • utrzymanie floty Prezesa w należytym stanie technicznym i estetycznym
  • wykonywanie zadań powierzonych przez Prezesa

 Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy VIP lub osobistego kierowcy prezesa/członków zarządu, korpusu dyplomatycznego – warunek konieczny
  • nienaganna kultura osobista – warunek konieczny
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w nienormowanym czasie, przeważnie od poniedziałku do piątku, od czasu do czasu w weekendy
  • dyskrecja oraz dobra prezencja
  • punktualność, uczciwość, sumienność oraz zaangażowanie
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

 Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę, B2B, umowa zlecenie
  • karta Multisport
  • opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • wsparcie psychologiczne
  • imprezy firmowe
  • bony świąteczne
  • 3 dodatkowe dni urlopu

APLIKUJ

 

Account Manager - Reklama

Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

  • aktywne prowadzenie działań handlowych – sprzedaż kampanii reklamowych online
  • współpracę z domami mediowymi oraz agencjami PR
  • bezpośredni kontakt z działem traffic oraz agencjami przy ustawianiu kampanii
  • nadzór nad kampaniami, monitoring, doradztwo w zakresie ustawiania kampanii display
  • raportowanie wyników kampanii display

 

 Oczekiwania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (praca z domami mediowymi i agencjami PR)
  • znajomość rynku reklamy online
  • skuteczność, sumienność, umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych
  • znajomość modeli sprzedażowych, technologii serwowania reklam, metryk do pomiaru skuteczności reklamy oraz strategii optymalizacji kampanii

 

Oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole sprzedaży agencyjnej
  • atmosferę współpracy opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie
  • możliwość dalszego kształcenia się i rozwijania kompetencji zawodowych
  • pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
  • pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
  • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
  • wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem prowizyjnym
  • 3 dni dodatkowego urlopu
  • kartę Multisport
  • dostęp do platformy VanityStyle Premium
  • ubezpieczenie grupowe
  • opieka psychologiczna
  • opieka medyczna
  • bony świąteczne

APLIKUJ

     

     

    Specjalista ds. umów cywilno-prawnych

     Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

    • Sporządzanie, zawieranie i rejestrację umów cywilno-prawnych
    • Dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami
    • Komunikację ze zleceniobiorcami
    • Rozliczanie należności z tytułu umów cywilnoprawnych ( w tym sporządzanie wycen autorskich)
    • Raportowanie w zakresie wykonywanych czynności i postępu zawieranych umów

     Oczekiwania:

    • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów
    • Dobra znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa dotyczących umów cywilno-prawnch
    • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
    • Zaawansowana znajomość Excel
    • Mile widziane: Znajomość systemu TETA

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
    • Opiekę medyczną
    • Kartę sportową Multisport
    • Dodatkowe 3 dni wolne w roku
    • Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
    • Wsparcie psychologiczne
    • Imprezy firmowe
    • Bony świąteczne

    APLIKUJ

       

       

      PR Manager

       Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

      • Opracowywanie i realizowanie strategii PR zorientowanej na efekt 
      • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami i partnerami biznesowymi
      • Regularne monitorowanie i analizowanie skuteczności działań PR
      • Tworzenie i redagowanie informacji prasowych, tekstów eksperckich
      • Koordynację działań wizerunkowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji (dbałość o spójność wizerunku)
      • Analizę potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i sytuacji kryzysowych
      • Współpracę z Zarządem i innymi działami
      • Nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej firmy
      • Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami biznesowymi spółki oraz agencjami obsługującymi spółkę w zakresie PR i komunikacji

       

       Oczekiwania:

      • Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze PR
      • Doświadczenie w pracy z agencją PR
      • Doświadczenie we współpracy z mediami
      • Znajomość mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, X, LinkedIn
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi oraz zagadnień z zakresu komunikacji i public relations
      • Umiejętność sprawnego pisania komunikatów prasowych

       

      Oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę
      • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
      • Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
      • Praca w nowoczesnym biurze w wygodnej lokalizacji
      • 3 dni dodatkowego urlopu
      • Kartę Multisport
      • Dostęp do platformy VanityStyle Premium
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Opieka psychologiczna
      • Opieka medyczna
      • Bony świąteczne
      • Bezpłatne zajęcia jogi

       

      APLIKUJ

       

         

         

        Rekruter

        Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

          • Realizację pełnego procesu rekrutacji z dbaniem o pozytywne doświadczenie kandydatów
          • Aktywne poszukiwanie nowych kandydatów za pomocą direct search
          • Selekcję kandydatów i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
          • Budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi kandydatami
          • Analizę trendów na rynku pracy w celu dostosowywania strategii rekrutacyjnych
          • Realizację działań employer brandingowych
          • Raportowanie wyników prowadzonych działań
          • Wprowadzanie usprawnień i własnych inicjatyw

         Oczekiwania:

        • Minimum 3 lata doświadczenia w realizowaniu rekrutacji, w tym gruntowne doświadczenie w Direct Searchu
        • Proaktywność w poszukiwaniu nowych metod dotarcia do kandydatów
        • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży wydawniczej
        • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
        • Znajomość direct searchu, narzędzi rekrutacyjnych ATS-ów
        • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)

         

        Oferujemy:

        • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
        • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
        • Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
        • Opiekę medyczną
        • Karta sportowej Multisport
        • Dodatkowe 3 dni wolne w roku
        • Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
        • Wsparcie psychologiczne
        • Imprezy firmowe
        • Bony świąteczne

        APLIKUJ

         

         

           

           

          Specjalista ds. Kadr i Płac

          Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

            • Kompleksową obsługę związaną z kadrami i płacami pracowników, obejmującą prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
            • Proces naliczania i wypłaty wynagrodzeń, od wprowadzenia danych, poprzez ich weryfikację i sprawdzenie kompletności
            • Przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, US, GUS, PFRON
            • Obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych
            • Monitoring terminowości przeprowadzania szkoleń BHP, przeprowadzania badań lekarskich i innych uprawnień zgodnie z harmonogramem
            • Prowadzenie akt osobowych
            • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
            • Udzielanie wsparcia i informacji pracownikom dotyczącym kwestii związanych z wynagrodzeniem, świadczeniami socjalnymi i przepisami kadrowo-płacowymi
            • Monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji

           Oczekiwania:

          • Minimum 5 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac
          • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu cywilnego, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
          • Otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań i doskonalenie procesów
          • Zaawansowaną znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
          • Znajomość programu kadrowo-płacowego TETA HR / Płatnik
          • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i znakomita organizacja pracy
          • Umiejętność efektywnej pracy w zespole, wspieranie kolegów oraz dzielenie się wiedzą

            Oferujemy:

            • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
            • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
            • Realną możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
            • Opiekę medyczną
            • Karta sportowej Multisport
            • Dodatkowe 3 dni wolne w roku
            • Szkolenia
            • Wsparcie psychologiczne
            • Imprezy firmowe
            • Bony świąteczne

             

            APLIKUJ

             

             

             

               

               

              Menedżer ds. Reklamy (Zdrowie)

              Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

              • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługę obecnych klientów
              • realizację projektów reklamowych w tym m.in. Prasa, Konferencje, Internet
              • realizację budżetu sprzedażowego i niestandardowych działań sprzedażowych
              • budowę i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami

               Oczekiwania:

              • min. rocznego doświadczenie w sprzedaży reklam w mediach w obszarze zdrowie – warunek konieczny
              • znajomość klientów z branży medycznej
              • samodzielności w zakresie realizacji zadań oraz umiejętności współpracy
              • wysokiej orientacji na osiąganie celu, konsekwencji w działaniu, kreatywności

              Oferujemy:

              • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
              • atrakcyjny system wynagradzania ( podstawa + prowizja )
              • atmosferę współpracy opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie
              • pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
              • pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
              • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
              • 3 dni dodatkowego urlopu
              • kartę Multisport
              • dostęp do platformy VanityStyle Premium
              • ubezpieczenie grupowe
              • opieka psychologiczna
              • opieka medyczna
              • bony świąteczne

              APLIKUJ

               

               

               

               

               

                 

                 

                Menedżer Projektów Korporacyjnych

                Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

                • Realizację oraz zarządzanie projektami (konferencje, kongresy, gale, debaty, rankingi, projekty onlinowe)
                • Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami
                • Współpracę z kontrahentami i podwykonawcami
                • Przygotowywanie ofert w zakresie realizowanego projektu wraz z kosztorysem
                • Koordynację działań marketingowych (kampanie reklamowe i promocja projektu)
                • Ścisłą współpracę z redakcją oraz działem handlowym
                • Monitorowanie i analizę rynku pod kątem potrzeb  
                • Poszukiwanie nowych formatów wydarzeń
                • Realizację świadczeń z umów patronackich

                 Oczekiwania:

                • Doświadczenie w branży eventowej – warunek konieczny
                • Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 5 lata
                • Bardzo dobra organizacja pracy
                • Umiejętność pracy w zespole
                • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
                • Umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
                • Doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
                • Dobra znajomość branży, rynku eventowego i mediowego
                • Bardzo dobra znajomość MS World, /Excel/Outlook/PowerPoint/Canva
                • Duża dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych
                • Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

                Oferujemy:

                • Stabilne warunki zatrudnienia – zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę
                • Konkurencyjne wynagrodzenie
                • Budowanie doświadczenia oraz rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
                • Realizacja ciekawych projektów
                • Możliwość samodzielnego prowadzenia i zarządzania projektami, mając wpływ na ich kształt
                • Przyjazną atmosferę
                • Pracę w nowoczesnym biurze w wygodnej lokalizacji
                • 3 dni dodatkowego urlopu
                • Kartę Multisport
                • Dostęp do platformy VanityStyle Premium
                • Ubezpieczenie grupowe
                • Opieka psychologiczna
                • Opieka medyczna
                • Bony świąteczne
                • Bezpłatne zajęcia jogi

                APLIKUJ

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                   

                   

                  E- commerce Manager

                  Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

                  • Podnoszenie efektywności sprzedaży w sklepie, zwiększanie konwersji z uwzględnieniem różnych kategorii produktów, segmentów użytkowników oraz źródeł ruchu
                  • Wdrażanie strategii i taktyk maksymalizacji sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i różnych scenariuszy sprzedażowych
                  • Poszukiwanie i testowanie nowych możliwości sprzedażowych
                  • Stworzenie i wdrożenie strategii e-mailing/newsletterów, aby zapewnić konwersję
                  • Ścisłą współpracę z działem marketingu oraz managerami produktów w zakresie oferty sklepu
                  • Optymalizację sklepu eCommerce w zakresie UX/UI oraz customer journey
                  • Zarządzanie komunikacją sprzedażową realizowaną przez kanał e-commerce
                  • Odpowiedzialność za realizację powierzonego budżetu
                  • Zarządzanie i monitorowanie prac podległego zespołu
                  • Rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz
                  • Analizę konkurencji i trendów w branży e-commerce
                  • Bieżące raportowanie prowadzonych działań

                   Oczekiwania:

                  • 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w digital
                  • Sukces w budowaniu skutecznych scenariuszy sprzedażowych z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i narzędzie Marketing Automation
                  • Doświadczenie w analizowaniu konwersji z wykorzystaniem narzędzie (HotJar itd,)
                  • Doświadczenie w realizacji testów A/B (w obszarze mailingów, marketing automation, Landing Pages, procesu zakupu)

                  Oferujemy:

                  • Pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
                  • Pakiet szkoleń oraz bieżące podnoszenie kwalifikacji
                  • Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
                  • 3 dni dodatkowego urlopu
                  • Kartę Multisport
                  • Dostęp do platformy VanityStyle Premium
                  • Ubezpieczenie grupowe
                  • Opieka psychologiczna
                  • Opieka medyczna
                  • Bony świąteczne

                  APLIKUJ

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                     

                     

                    Dziennikarz/dziennikarka - prawo

                    Wybrana osoba będzie odpowiadać m.in. za:

                    • wyszukiwanie, redagowanie i publikowanie tekstów o prawie, zmianie przepisów, regulacjach ważnych dla innych prawników,
                      przedsiębiorców i obywateli
                    • bieżące śledzenie zmian przepisów oraz orzecznictwa i interpretacji

                     Oczekiwania:

                      • minimum 2 lata pracy na stanowisku dziennikarza
                      • dobra znajomość przepisów prawa
                      • studia wyższe: kierunek prawo
                      • biegłe i bezbłędne posługiwanie się językiem polskim w piśmie, „lekkie pióro”
                      • Preferowane:

                        – znajomość tematyki np. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu postępowania administracyjnego

                    Oferujemy:

                      • ciekawą pracę w  zespole  Dziennik Gazeta Prawna
                      • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
                      • elastyczne godziny pracy
                      • elastyczna forma zatrudnienia
                      • możliwość pracy zdalnej
                      • rozwój kompetencji dziennikarskich i redakcyjnych
                      • opiekę medyczną
                      • opiekę psychologiczną
                      • ubezpieczenie grupowe
                      • kartę sportową Multisport
                      • dostęp do platformy VanityStyle Premium
                      • dodatkowe 3 dni wolne w roku
                      • bony świąteczne

                        APLIKUJ