Serwisy Grupy DGP Infor odwiedziło w lipcu blisko 11,1 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 19% względem analogicznego okresu zeszłego roku. Rekordowa jest też liczba blisko 80 mln odsłon. Ponadto Grupa utrzymała pozycję wicelidera w kategorii treści prawno-biznesowych[1].

Serwisy dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl wchodzące w skład Grupy DGP Infor od początku roku notują bardzo dobre rezultaty. Rekordowy okazał się lipiec, w którym odnotowano przeszło 52% wzrostu liczby odsłon rdr.

– Po serii wysokich wyników w pierwszym półroczu, trzeci kwartał rozpoczęliśmy od rekordowego poziomu 80 mln PV To wzrost o ponad połowę względem ubiegłego roku. Szczególnie cieszy nas pozycja wicelidera kategorii BFP.  Jest to odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze specjalistyczne treści – zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP Infor.

DGP Infor wiceliderem branży

Dobre wyniki przekładają się też na umocnienie pozycji w kategorii treści biznesowo-prawnych. W tym obszarze serwisy DGP Infor plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej. W lipcu odnotowano 10 mln RU.

W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon serwisów, a Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon w kategorii BFP. Oznacza to wzrost aż o 77% rdr.


[1] Wszystkie dane w treści za: Raport Mediapanel 07/2024