Wraz z początkiem marca stanowisko Dyrektora Marketingu Grupy DGP objęła Małgorzata Golińska. Praca nowej szefowej działu skupi się na wzmacnianiu pozycji marki, optymalizacji działań subskrypcyjnych oraz zwiększaniu zaangażowania odbiorców.
– Konkurencyjny rynek wymaga od nas dopasowania do oczekiwań odbiorców, zarówno jeśli chodzi o treści, jak i o formy ich podawania. Dlatego w Grupie DGP intensywnie rozwijamy rozwiązania cyfrowe i stale poszukujemy nowych pomysłów na zaangażowanie odbiorców. Dzięki nowej Dyrektor i jej bogatemu doświadczeniu w tych obszarach, będziemy mogli nadal udoskonalać nasz system subskrypcji i wzmacniać rynkową pozycję – mówi Ryszard Pieńkowski, założyciel i Prezes INFOR.
Małgorzata Golińska to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży mediów, komunikacji i transformacji cyfrowej.
– Wysokiej jakości treści to fundament zaufania odbiorców, ale dopiero ich połączenie z danymi, technologią oraz głębokim zrozumieniem pozwala na budowanie angażujących i wartościowych doświadczeń. Wspólnie z zespołem będziemy rozwijać strategie, które nie tylko zwiększą zasięg, ale także pozwolą na lepszą personalizację oferty i wzmacnianie lojalności subskrybentów. Cieszę się, że będę mogła rozwijać markę, która połączy siłę najwyższej klasy dziennikarstwa z nowoczesnym podejściem do budowania długotrwałych relacji z użytkownikami – mówi Małgorzata Golińska.
Przez ostatnie pięć lat nowa Dyrektor Marketingu Grupy DGP pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego w PMPG. W swoim bogatym CV ma również m.in. kierowanie obszarami lifestyle i zdrowie w Grupie WP oraz stanowisko członkini zespołu zarządzającego Grupą ZPR Media S.A.Od marca tego roku Centrum Marketingu działające dotychczas jako jeden podmiot w strukturze Infor-u będzie działać jako dwa: Centrum Marketingu Grupy DGP i Centrum Marketingu Grupy INFORLEX, którym kierować będzie dotychczasowa dyrektor Krystyna Wieczorkiewicz.