Wraz z początkiem maja stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
Marcin Madej jest związany z rynkiem wydawniczym od 2007 roku. W trakcie blisko 20-letniej kariery pracował m.in. w Agorze (Gazeta Wyborcza) i Presspublica (Dziennik Rzeczpospolita), a także wcześniej dla tytułów Grupy INFOR PL.
Nowy Head of Subscription Dziennika Gazety Prawnej specjalizuje się w działaniach digitalowych: rozwoju witryn, strategii marketingu internetowego i sprzedaży subskrypcji. Nowe stanowisko w Grupie INFOR PL objął na początku maja.
– Miło wrócić do Grupy INFOR PL, którą znam bardzo dobrze. Od pierwszych dni widzę dużą energię w zespołach, nastawienie na cel i świadomość potrzeby rozwoju w stronę subskrypcyjnego modelu biznesowego – komentuje Marcin Madej
Z wielką radością witamy Marcina w naszym zespole. Jego doświadczenie i wiedza będą nieocenionym wsparciem w kluczowym dla nas obszarze rozwoju cyfrowych subskrypcji. Cieszymy się, że dołącza do nas kolega, który podziela naszą wizję i pasję do innowacji oraz wysokiej jakości treści. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy jeszcze większe sukcesy i umocnimy pozycję Dziennika Gazety Prawnej jako lidera na rynku wydawniczym – mówi Marcin Krawczak Dyrektor Sprzedaży
Dziennik Gazeta Prawna jest liderem pod względem sprzedanych e-wydań w I kw. 2024 roku. (źródło PBC maj 2024). Teraz Infor PL otwiera się również na biznes subskrypcyjny dostrzegając trend rynkowy i potrzeby czytelników.
Obserwujemy wzrost zainteresowania czytelników treściami specjalistycznymi, a dzięki doświadczonej i wykwalifikowanej redakcji możemy dostarczyć produkt spełniający najwyższe standardy jakości. Subskrypcyjny model biznesowy jest naturalną drogą rozwoju dla takich serwisów, których treści wspierają biznes odbiorców – mówi Marcin Madej.
Ostatnie trzy lata Madej spędził jako Head of Subscription Gazety Wyborczej, gdzie z sukcesami prowadził zespół prenumeraty cyfrowej. . Z wydawnictwem Agora był związany od 2014 roku, wcześniej pełnił także funkcję zastępcy Dyrektora Marketingu ds. obszaru marketingu cyfrowego. Nowy Head of Subscription DGP to absolwent studiów MBA Digital Transformation, wyróżniany wcześniej w branży wydawniczej.
Marcin Madej jest m.in. laureatem projektu Marketing Masterminds, ekspertem grupy roboczej „dark patterns” Rady Reklamy oraz członkiem IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.