Reklama

Centrum Reklamy Grupy Infor

Dynamiczny zespół ekspertów gotowych do budowy specjalistycznych rozwiązań komunikacyjnych

Podstawą naszych działań jest precyzyjne rozpoznanie celów komunikacyjnych klienta oraz budowa kompleksowej oferty, która przyczyni się do ich realizacji.

Portfolio wydawnicze oparte jest na wiarygodności informacyjnej oraz rzetelności dziennikarskiej Dziennika Gazety Prawnej, jednego z niekwestionowanych liderów prasy codziennej.

Centrum Reklamy Grupy Infor to również bogata paleta produktów internetowych skupiających głównie użytkowników grupy biznes, finanse, prawo.

Dużym udziałem naszych projektów jest działalność konferencyjna oraz towarzyszenie naszym partnerom podczas największych kongresów gospodarczych od World Economic Forum w Davos po Forum Ekonomiczne w Karpaczu.

Wśród oferowanych rozwiązań wykorzystujemy również partnerstwa oraz współpracę między wydawnictwami, w tym z największymi partnerami zagranicznymi.

Wydania specjalne

W zestawieniu Gemius Megapanel/PBI

W październiku 2024 r. odwiedziło nas 11 535 048 RU, którzy wygenerowali 89 343 330 PV

25,5 mln PV

infor.pl

10,3 mln PV

gazetaprawna.pl

38,0 mln PV

dziennik.pl

13,7 mln PV

forsal.pl

Nasi użytkownicy

56%

użytkowników stanowią kobiety

44%

użytkowników stanowią mężczyźni

76%

czytelników ma wykształcenie średnie lub wyższe

84%

odwiedzających ma powyżej 25 lat

21%

należy do grupy TOP MANAGEMENT

Odwiedziło nas

13,19 mln

realnych użytkowników

10,28 mln

korzysta z urządzeń mobilnych