Serwis Infor.pl zanotował w sierpniu wzrost liczby użytkowników, zasięgu oraz średniej długości pobytu na stronie. Portal odwiedziło ponad 8,5 miliona internautów, co było drugim wynikiem zeszłego miesiąca w kategorii biznesowo-prawnej. Infor.pl wyprzedził Business Insider Polska i zbliżył się do lidera – portalu money.pl

Sierpień przyniósł kilka ważnych przetasowań na rynku medialnym. Infor.pl awansował na pozycję wicelidera z wynikiem wyższym o 5,4% względem lipca. Portal Grupy DGP INFOR zyskał ponad 435 tysięcy czytelników.

Łącznie w sierpniu serwis odwiedziło 8,557 mln unikalnych użytkowników, co oznacza, że na stronę wszedł więcej niż co czwarty internauta (28,67% zasięgu). Świetny miesiąc dla Infor.pl pozwolił znacząco zbliżyć się do lidera rankingu, czyli portalu money.pl. W sierpniu oba serwisy dzieliło zaledwie 17 tysięcy użytkowników.

Infor.pl nieznacznie ustąpił liderowi, notując wzrost liczby czytelników i zasięgu, ale to nie wszystko. Zwiększył się również średni czas wyświetlania strony. W serwisie należącym do Grupy DGP INFOR internauci spędzali średnio 6 minut i 2 sekundy, o 11,7% więcej czasu niż miesiąc wcześniej.